Bosma & Boonstra werkt samen met verschillende softwareleveranciers om de dienstverlening uit te voeren. Hierbij wordt steeds meer gelet op de mogelijkheden met betrekking tot digitalisering en automatisering.
Mijn Kantoor is overkoepelende software die met diverse software binnen Bosma & Boonstra kan communiceren. Wij beogen binnen Mijn Kantoor alle financiële zaken overzichtelijk in één omgeving te organiseren voor alle klanten van Bosma & Boonstra. In 2024 zijn wij gestart met het werken met deze software en eind 2025 is de wens dit grotendeels gerealiseerd te hebben.
Exact Online is het meest gebruikte boekhoudprogramma voor ondernemers. Net als met Snelstart kan er bij Exact Online ook gezamenlijk gewerkt worden binnen de administratie. Zo houdt de ondernemer altijd inzicht in zijn of haar administratie.
Nmbrs is een online HR- en salarissoftware. In de software van Nmbrs worden alle personeelszaken, van loonadministratie tot contractmanagement, verwerkt.
Boekhoud Gemak is onderdeel van Exact. Binnen deze software maakt Bosma & Boonstra gebruik van een financieel boekhoudpakket. Boekhoud Gemak biedt daarnaast voor ondernemers een dashboard, waarmee de ondernemer inzicht heeft in zijn of haar actuele cijfers aan de hand van een duidelijk overzicht.
Basecone richt zich op digitale documentenverwerking. In- en verkoopfacturen kunnen automatisch, snel en gemakkelijk digitaal aangeleverd worden en verwerkt worden in Basecone.
Snelstart is een boekhoudprogramma waar al vele ondernemers mee werken. Het gemak van Snelstart is dat het mogelijk is om samen te werken in de administratie. Dit biedt de mogelijkheid dat de ondernemer zelf de administratie verwerkt, waarbij Bosma & Boonstra op afstand meekijkt en controleert.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor u? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Copyright © 2024 Bosma & Boonstra